Facebook je najbolj obiskan socialni medij. Vsakodnevno ga njegovi uporabniki obiščejo preko računalnikov, pametnih telefonov in preko tablic. Na Facebooku se vsakodnevno izmenja na tisoče informacij. Zakaj še ne bi vi bili tisti, ki bi informirali ljudi o svojem poslu preko Facebooka?

Facebook je bil sicer ustvarjen, da se na njem povezujejo ljudje, kaj pa oglaševanje? Facebook je namreč odlična poslovna priložnost za vaš posel. Dnevno ljudje na njem porabijo kupe in kupe denarja za oglaševanje, ki jim pomaga doseči določeno število potencialnih kupcev. Pa se jim oglaševanje na Facebooku izplača?

Torej, koliko ljudi sploh uporablja Facebook?

Na kaj pomislite, ko vas nekdo vpraša: “Koliko ljudi je na Facebooku?” Verjetno se vam še sanja ne.

Po zadnjih statistikah je na svetu več kot 2.01 milijarde aktivnih uporabnikov Facebook-a. Med njimi tudi vaše potencialne stranke, saj jih je po zadnjih podatkih v Sloveniji okrog 940.000. Želite izvedeti več o vaših potencialnih strankah v Sloveniji? Preberite si naš članek Facebook Demografija – Slovenija.

Ali je oglaševanje na Facebooku efektivno?

Večina oglaševalcev na Facebooku ne zna oglaševati na in z oglaševanjem izgublja denar.

Da boste postali uspešen oglaševalec in, da bodo vaši oglasi uspešni je potreben čas, denar, kreativnost in kar je najpomembneje testiranje.

Ne veste, kateri oglas bi bolj prepričal vaše kupce, ker se vam zdi več oglasov obetavnih?

Na trg postavite, več oglasov in testirajte slike ali videje, kreativo in tip oglasa. Med drugim imate tudi možnost a/b testiranja oglasov, ki je ena od novejših možnosti, ki vam jih Facebook omogoča.

Veliko ljudi klikne na Facebook oglas a le redki se odločijo za nakup?

Ne krivite vašega Facebook oglasa, da se potencialni kupci niso odločili za nakup vašega izdelka oziroma storitve, saj je le ta pri njih vzbudil zanimanje, ko je kliknil na vaš oglas in pristal na vaši pristajalni strani (ang. Landing page)

Kaj je kupca odvrnilo od nakupa in vaše pristajalne strani pa preverite z mikro in makro konverzijami, ki smo jih natančneje opredilili v članku Konverzija določa ali bo vaš spletni nastop obrodil sadove ali ne.

7 razlogov, zakaj morate oglaševati na Facebooku.

1. Ljudje zapravijo ogromno časa na socialnih omrežjih

Vaš posel potrebuje Facebook stran. Facebook je mesto, kjer se vaše bodoče stranke zadržujejo.

Facebook ima veliko angažirano bazo uporabnikov, ki na njem preživijo del dneva. Izkoristite to sebi v prid s tem, da jih angažirate preko vaših vsebin in ponudbe.

Facebook ima po zadnjih podatkih 5 milijonov aktivnih oglaševalcev.

2. Več kot dve milijardi uporabnikov

Torej, Facebook je big deal, če še niste slišali.

Mark Zuckenberg je oznanil, da je dnevno več kot ena milijarda uporabnikov prijavljenih na Facebook, natančneje 1.32 milijarde. Od tega jih dnevno več kot polovico mililjarde dostopa do Facebooka preko pametnega telefona.

Nekaj statistike [Q3 2017]:

  • Število aktivnih uporabnikov na facebooku: 2,01 miliijarde
  • Število aktivnih uporabnikov preko mobilnega telefona: 1,66 milijarde
  • Število aktivnih uporabnikov preko namiznega računalnika: 1,32 milijarde
  • Skupno število dnevno aktivnih uporabnikov: 1,57 milijarde

Čas je, da se z njimi povežete. Facebook oglasi vam bodo pomagali doseči pravo občinstvo. Vaše občinstvo.

[Vir podatkov]

[Vir slike]

3. Organski doseg Facebooka je praktično mrtev.

Če imate Facebook poslovno stran, verjetno vidite, da je vidljivost vaših objav med 0,5 – 10%. Veliko je odvisno od tega kakšno vsebino dajete na stran ter ali ima objava vključen spletni naslov (povezavo na zunanjo stran) ali ne.

Žalostno ampak resnično. Prihodnost Facebooka je v plačljivih objavah.

Leto za letom je Facebook zmanjševal vidljivost poslovnih strani v ”news feeds” in s tem trendom tudi nadaljuje.

Resnica oglaševanja na Facebooku je, da morate uporabljati Facebook oglase, če želite, da potencialne stranke odkrijejo vaš posel.

Dobra novica? Na začetku ne potrebujete velikega proračuna in lahko ste zelo natančni pri targetiranju vaših potencialnih kupcev.

4. Vašo vsebino delite na več spletnih kanalov.

Če konstantno ustvarjate odlično vsebino za vašo spletno stran, verjetno želite, da vas vaše občinstvo opazi. Ko objavite članek, ga med drugim objavite tudi na socialna omrežja. Dosegli boste večji doseg vašega občinstva.

Za večji doseg prav tako uporabljajte oglase. Z uporabo oglasov boste dobili več organskega dosega vaše vsebine. Kako je to mogoče? Ko, uporabniki Facebooka delijo vaš oglas (ja, tudi Facebook oglasi se delijo) bo vaša vsebina prikazana še večjemu občinstvu.

5. Targetiranje je eden glavnih adutov Facebooka

Oglaševalci lahko ciljajo uporabnike z Facebook oglasi na podlagi njihove lokacije, demografije, let, spola, interesov, vedenja in povezav.

Facebook vam lahko pomaga pritegniti pozornost preko naprednih načinov ciljanja oglasov, ki jih morda še niste slišali.

Napredni tipi ciljanja:

  • Občinstvo, ki je podobno temu, ki pri vas nakupuje. To občinstvo lahko uvozite preko email liste ali preko dogodkov, ki ste jih nastavili v vašem facebook računu.
  • Bodite ustvarjalni z dogodkovnim ”life-event” ciljanjem.
  • Uporabljajte “custom audience” in z njimi ustvarjajte lojalnost ter pripadnost. Iz tega občinstva lahko naredite podobno občinstvo “ang. lookalike audience”.
  • Kot že rečeno ustvarite občinstvo, ki izgleda kot vaše obstoječe občinstvo (“lookalike audience”). Uporabite lahko veliko virov tega občinstva.

6. Remarketing oziroma ponovno ciljanje. Ga že uporabljate?

Vam ponovno ciljanje preko Facebooka ni znano?

Ponovno ciljanje je tip tehnologije in oglaševanja, ki pokaže oglase ljudem, ki so že obiskali vašo spletno stran, mobilno aplikacijo ali vam dali svoj e-poštni naslov. Ljudje bodo videli vaše oglase, ko bodo obiskali ali nakupovali na drugih spletnih straneh, uporabljali socialna omrežja, gledali videe, uporabljali druge mobilne aplikacije ali iskali v Google-u.

Ponovno ciljanje oziroma remarketing je ena najmočnejših “orožij” za rast vašega podjetja.

 

7. Spremenite obiskovalce v kontakte in kupce.

Facebook oglasi bodo doprinesli več prometa na vašo spletno stran. Ampak vi želite več.

Vi želite kontakte. Kupce. Prodajo.

Da to dosežete boste morali označiti obiskovalce, ki vstopajo na vašo spletno stran s piškotki. Prav tako morate na vaši spletni strani imeti Facebook pixel in Google analitiko. To vam bo pomagalo zgraditi vaše remarketing občinstvo.

Kaj se zgodi v eni minuti na Facebooku [2017]?

  • 317.000 novih statusov
  • Ustvari se 400 novih profilov
  • 147.000 na novo naloženih slik
  • 54.000 deljenih povezav

Kaj pa če nimate dovolj časa, da bi oglaševali na Facebooku? Potrebujete pomoč?

Ogromno ljudi, še posebej podjetnikov ima zelo zasedene urnike in ne najde časa za oglaševanje. Zato obstajajo številne oglaševalske agencije za vodenje Facebook strani in Facebook oglaševanja.

Vabimo vas k izpolnitvi ankete, kjer bomo ugotovili ali vam lahko pomagamo.

DELI
Prejšnji članekNajnovejše Facebook posodobitve, ki jih ne smete zamuditi – 2017
Naslednji članekKako uporabljati orodje Facebook Audience Insights / vpogled v občinstvo?
Moje ime je Denis. Z internet marketingom in spletnimi storitvami se ukvarjam že 10 let. Od tega 5 let profesionalno. Največ časa posvečam avtomatizaciji in marketingu. Če govorimo o marketingu je to predvsem Facebook in Instagram marketing. Prav tako gradimo spletne strani in prodajne lijake za različne niše, kjer našim strankam pomagamo do večje prepoznavnosti in večje spletne prodaje. Z ekipo pomagamo pri vsem zgoraj naštetih storitvah, torej celoten spletni nastop. Za več me kontaktirajte preko spletnega obrazca.

Odgovori

Prosim vnesite vaš komentar
Prosim vnesite vaše ime tukaj