V tej objavi bomo spoznali najboljša email marketing orodja, ki spadajo med najbolj priljubljena s strani uporabnikov ter prednosti in slabosti teh orodij.  Spoznali bomo tudi, na katere ključne dejavnike moramo biti pozorni pri izbiri programske opreme za email marketing in s pomočjo teh dejavnikov jim bomo podali primerno oceno.

“Mnogi govorijo, da je denar v vaši email listi.”

Je to res? Da, ampak le, če ga znate pravilno uporabljati.

Email marketing je še vedno ena najboljših, če ne najboljši način za doseganje ciljne publike na ravni, ki je spletna stran ali socialno omrežje ne more ponuditi.

Na vašo email listo ne vpliva nobena sprememba pravilnika velikih igralcev na trgu, kot so opisani primeri spodaj.

Na Facebook algoritme ali izbris strani, ki je v lasti Facebooka.

Na Googlove iskalne algoritme za preprečevanje slabe kakovosti vsebine (Panda, Penguin in Hummingbird).

Ključna razlika je, da ste dejansko vi avtor te email liste.

Zraven tega posedujete odnos, ki ga imate s seznamom kontaktov v vaši email listi, kar je zelo pomembno in dragoceno.

Ne glede na to, kolikšen poudarek dajemo lastništvu email seznama, obstaja veliko dejavnikov, ki vplivajo na odprtje vašega email sporočila. GateKeeper, ki je vedno del enačbe.

Ena, če ne glavna stvar je seveda email marketing orodje.

Kaj natančno je programska oprema za email marketing?

To orodje je “motor”, ki poganja vašo email listo.

Odgovorna je za shranjevanje elektronskih sporočil, pošiljanje e-pošte, sledenje e-pošti in v nekaterih primerih tudi veliko več (v te specifikacije se bomo poglobili v nadaljevanju).

Konec koncev je to “end-to-end” rešitev za trženje preko e-pošte, in je eno redkih orodij, ki so bistvena sestavina katerega koli spletnega poslovanja.

Preden pridemo do bistva, se pogovorimo o nekaterih tipičnih primerih uporabe email marketinga in zakaj je to sploh pomembno.

Tipi marketinških kampanj

Obstaja nekaj vrst oglaševalskih akcij, ki jih lahko zanesljiva email storitev pošlje na vašo email listo kot majhno podjetje (ang. small business).

Najpogostejši tipi elektronskih sporočil v marketinških kampanjah so:

1. Pozdravno sporočilo

Pogosto v obliki pozdravnega elektronskega sporočila ali zaporedja, ki ga pošljemo novim strankam, da bi jih seznanili s tem, da so se naročili na novičke ali kupili kakšno storitev oziroma produkt.

2. Posodobitve

Lahko gre za obvestilo o izdaji novega izdelka ali storitve, nova objava v blogu, prihajajoči dogodek, webinar opomnik ali morda celo za kakšne spremembe v podjetju.

3. Negovanje odnosov

Pogosto elektronsko sporočilo ali zaporedje elektronskih sporočil pošljemo novim kontaktom, da so obveščeni glede prihajajočega promocijskega materiala. Tukaj govorimo o nasvetih, brezplačno ponudbo, relevantnim pripovedovanjem zgodb ipd.

4. Promocija

Promocijsko sporočilo vsebuje vse, kar vzpodbuja k akciji. Najpogosteje gre za plačilni obrazec s strani bralca ali prodajno zaporedje, ki promovira novi izdelek.

5. Potrditev

Običajno gre za zelo preprosto (enkratno) email sporočilo, kot je na primer zahvalno elektronsko sporočilo (ang. thank you email), potrditev plačila, potrditev registracije na webinar ipd.

To ni celotni seznam tipov vsebine, ki ga vsebujejo elektronska sporočila v marketingu, vendar pokriva 99% primerov uporabe in bo podlaga za primerjave v nadaljevanju.

In to nas pripelje do dejanskih orodij…

Najboljša email marketing orodja

Pravzaprav obstaja na ducate programov za elektronsko pošto, vendar smo se odločili analizirati 4 najpogostejša, najbolj priljubljena programska orodja za email marketing.

Dobra novica je, da večina od njih ponuja brezplačne preizkuse (ang. Free Trial), zato se lahko registrirate na ta programska orodja in izberete tisto, ki vam najbolj ustreza.

Programi, ki smo jih izbrali za email marketing so:

  1. ActiveCampaign
  2. AWeber
  3. GetResponse
  4. MailChimp

1. ActiveCampaign

ActiveCampaign je platforma za elektronsko trženje, ki temelji na obveščevalnih podatkih in CRM za prodajo. Prvič se je pojavila v Chicagu leta 2003 in je ponujala lastnikom podjetij dostopen način, da so ostali v stiku s svojimi strankami.

Danes je to polno razvita platforma za email marketing, ki temelji na obveščevalnih podatkih, in platforma CRM za prodajo, ki se močno vrti okoli avtomatizacije. To daje uporabnikom večjo moč nad elektronskim trženjem in posledično manj dela.

Družba je postala ena največjih platform za email marketing na trgu, ki jo tudi mi uporabljamo na dnevnem nivoju.

Prednosti

  • Uporablja sezname in oznake za upravljanje naročnikov
  • Napredne funkcije avtomatizacije
  • Zelo temeljito orodje za preizkušanje po delih (ang. split-testing)
  • Dostojne predloge e-pošte
  • Obširen seznam integracij in podpora Zapier orodju
  • Odlično sledenje in poročanje funkcionalnosti
  • Odzivna podpora (vključno s klepetom “v živo” in skupinami skupnosti)
  • Razumna cena, glede na programske sposobnosti

Slabosti

  • Počasna hitrost vmesnika
  • Upravljanje s stiki je lahko precej težavno za začetnike
  • Zelo omejena gradnja email predloge v nižjih cenovnih paketih
  • Malo predhodno zasnovanih email predlog

2. AWeber

AWeber je prvotna storitev, ki temelji na seznamu email marketinga in deluje že vse od leta 1998. Odlična je za partnerski marketing (ang. affiliate marketing), saj vas ne brišejo, kot nekateri drugi ponudniki (na primer MailChimp).

Vsakdo, ki je že nekaj časa v poslu IM (Internet Marketing) najverjetneje pozna Aweber, saj je orodje še vedno zelo priljubljeno email marketing orodje. Trenutno ga uporablja že več kot 120.000 podjetij, zato smo imeli še en razlog več, da ga dodamo v testiranje za najboljša email marketing orodja.

Prednosti

  • Trenutno uporablja sistem, ki temelji na oznakah
  • Ogromna izbira obrazcev + email predlog (ang. email templates)
  • Ustrezno število integracij, ki so na voljo (vključno z Zapierjem)
  • Zelo podrobno poročanje pri oddajanju e-pošte
  • Odlične možnosti podpore

Slabosti

  • Ponovna potrditev za uvoz naročnika
  • Najosnovnejši sistem avtomatizacije
  • Ni možnosti A/B testiranja
  • Obrazci (ang. Forms) + email predloge izgledajo zastarele in robustne
  • Zelo omejeno poročanje pri avtomatizaciji

3. GetResponse

GetResponse je še ena zrela storitev za email marketing in kompletna (ang. all-in-one) marketinška platforma, ki se je pojavila leta 1997. Danes ima že več kot 350.000 strank, platforma pa odlično služi tako malim kot velikim podjetjem.

Prednosti

  • Napredni avtomatizacijski potek dela
  • Podpora sledenju dogodkov na spletu
  • Veliko pogojnih elementov in oznak za avtomatizacije
  • Temeljne sposobnosti testiranja A / B
  • Velika izbira predlog in oblik obrazca
  • Ogromna izbira predhodno oblikovanih email predlog
  • Razpoložljivo število integracij
  • Aktivnosti in ROI sledenje
  • Na voljo je veliko zelo kakovostnih kanalov za podporo

Slabosti

  • Oznak ročno ni možno dodati naročnikom
  • Gradnja vizualne avtomatizacije je srednje zahtevna
  • Email sporočil med gradnjo avtomatizacij (ang. automations builder) ni možno ustvariti
  • Omejeno prilagajanje nekaterih vrst obrazcev
  • Zastarel in nekoliko omejen vmesnik za poročanje
  • Ni možno ustvariti skupin za različne skupnosti

4. MailChimp

MailChimp je razvil začetniku prijazno platformo že leta 2001 in od takrat je pridobil kar 15 milijonov uporabnikov, zaradi česar je trenutno najbolj priljubljena svetovna spletna storitev e-marketinga.

Orodje ponuja vse od pošiljanja email sporočil, nastavitev avtomatizacij in tekočih ciljnih akcij do vaših naročnikov na prejemanje e-pošte, kar je tudi potrebno za rast vašega podjetja. Skratka vse, kar morajo najboljša email marketing orodja vsebovati. 

Prednosti

  • Intuitiven uporabniški vmesnik
  • Impresivna split-testing funkcionalnost
  • Raznolika knjižnica profesionalno oblikovanih email predlog
  • Zelo dobra podpora aplikacij in storitev tretjih oseb (ang. third-party)
  • Enostavno in celovito poročanje
  • “Forever Free” cenovni plan, ki ponuja številne funkcije
  • Različni visokokakovostni podporni kanali

Slabosti

  • Še vedno zelo osredotočen na sezname
  • Zmeda pri možnosti združevanja in segmentiranja
  • Zelo omejene možnosti marketinške avtomatizacije
  • Osnovni proces grajenja avtomatizacije

Programska oprema za email marketing “Must-Haves”

Do sedaj smo spoznali različna razpoložljiva orodja, kaj le ta ponujajo in načine, ki jih lahko uporabimo v svojem podjetju.

Preden se lotimo primerjave, poglejmo, kaj najboljša email marketing orodja dejansko morajo vsebovati, da postanejo bolj priljubljena med uporabniki.

Pri programski opremi za email marketing obstaja le nekaj ključnih dejavnikov, ki vas bodo obrnili v pravo smer. Ko boste spoznali te dejavnike, boste mnogo bolj odločni pri izbiri pravega email orodja za vaše poslovanje.

Ključni dejavniki na katere moramo biti pozorni pri izbiri programske opreme:

  1. Sistem & Segmentacija
  2. Avtomatizacija
  3. A/B testiranje
  4. Izdelava obrazca (ang. Form Building)
  5. Email predloge
  6. Sledenje in poročanje
  7. Podpora in dokumentacija

Sistem & Segmentacija

“Sistem” nam pove, na kakšen način orodje deluje, in kar je najpomembnejše, segmentiranje stikov na osnovnem nivoju.

Do nedavnega to niti ne bi bil primerjalni dejavnik, ker so skoraj vsa programska orodja za email marketing delovala v stilu seznama (ang. list-based). To pomeni, da je bil vsak vaš naročnik dodeljen enemu samemu seznamu, kar je omejevalo ustreznost in učinkovitost vašega sporočila vsem naročnikom na določenem seznamu.

Z novimi orodji, ki izvajajo sistem z oznakami, je segmentiranje in ciljanje naročnikov zelo enostavno. Oznake se lahko dodelijo ročno ali samodejno na podlagi vedenja stika.

Ključne razlike med sistemom na podlagi oznak in seznamov:

Sistem na podlagi seznama (list-based system):

  • Težko je učinkovito obravnavati možnosti
  • Prisiljeni ste sprejeti širok nabor elektronskih sporočil
  • Prepletanje seznamov (ang. list crossover) vodi do podvojenega pošiljanja nekaterim stikom
  • Enak naročnik na več seznamih se šteje posamično

Sistem za e-pošto na podlagi oznake (tag-based system):

  • Preproste možnosti segmentov glede na vedenje stika
  • Omogoča vam, da z vašo e-pošto dosežete bolj podrobno ciljno usmerjenost
  • Preprečuje pošiljanje istega email sporočila mnogim naročnikom
  • Naročniki se upoštevajo samo enkrat, ne glede na to, koliko oznak uporabljate

Torej, kar se tiče primerjave sistemov imamo na voljo naslednje zmogljivosti:

  • Seznam: segmentiranje naročnikov preko različnih seznamov, za ponudnike, ki temeljijo na seznamu
  • Oznaka: segmentiranje naročnikov, ki uporabljajo oznake, za ponudnike, ki temeljijo na oznakah
  • Avtomatizacija: uporabite oznake za sprožitev avtomatizacije in nastavite pogoje (v nadaljevanju se bomo podrobneje osredotočili na avtomatizacijo)
  • Granularnost: postanite resnično specifični pri možnostih ciljanja

Avtomatizacija

Preprosto eden najpomembnejših dejavnikov v celotni primerjavi je avtomatizacija email marketinga, zato ta del bistveno vpliva na uvrstitev email programske opreme med najboljša email marketing orodja.

To vključuje vse od “drip” kampanj (znane tudi kot autoresponderji) do naprednih avtomatskih sprožilcev in pogojev, ki vaš email marketing popeljejo na popolnoma novo raven.

V kombinaciji s sistemom, ki temelji na oznaki, ta vrsta avtomatizacije omogoča, da ne kategorizirate naročnikov le na podlagi vedenja, temveč ustvarite tudi inteligentne oglaševalske akcije, ki bodo (če se bodo pravilno uporabljale) vsekakor zvišale stopnjo konverzije.

Primeri avtomatizacije email marketinga v praksi:

  • Kontakt obišče vašo prodajno stran, vendar ne kupi ničesar, zato pošljete nadaljnje email sporočilo, da jih pridobite nazaj na stran
  • Obiskovalec se naroči na vaš email seznam, vendar ne odpre ponudbe, zaradi katere se je prijavil. Zato jim pošljete opomnik, da prenesejo brezplačno vsebino.
  • Naročnik je bil na vašem “seznamu” točno 1 leto in imate pripravljeno avtomatizacijo, da pošljete elektronsko sporočilo za zahvalo (poveste jim, kako super so).
  • Naročnik prebere objavo v blogu, ki se lepo povezuje z enim od vaših izdelkov, vendar še ni kupil izdelka – zato sprožite zaporedje elektronskih sporočil s ciljem, da bi izbrali vaš izdelek.

Ti primeri pokrivajo le površino tega kar je mogoče narediti z avtomatizacijo. Verjemite, s tem lahko postanete SUPER kreativni in morda boste tudi vaše naročnike prepričali, da jih spremljate na vsakem koraku.

Koraki avtomatizacije:

  • Gradnja (ang. Build): zgradite lastno avtomatizacijo hitro in enostavno
  • Predloga (ang. Template): izberite predlogo avtomatizacije, ki temelji na skupnih scenarijih (npr. pošlji opomnik o opustitvi nakupovalne košarice)
  • Sprožilci (ang. Triggers): ponujajo različne vrste sprožilcev za zagon katere koli avtomatizacije
  • Pogoji (ang. Conditions): nastavitev pogojev, ki omogočajo razdelitev avtomatizacij in segmentacijo naročnikov

A/B Testiranje

Razčlenjeno testiranje (ang. split-testing) vam omogoča, da medsebojno preizkusite več različnih variacij naslovov in vsebine elektronskih sporočil. Ta koncept se uporablja v skoraj vseh oblikah marketinga.

Čeprav vsake oglaševalske akcije ni treba strogo preizkušati, obstajajo scenariji (npr. zaporedja pri lansiranju izdelka), kjer delitveni testi lahko privedejo do drastično povečanega prihodka za vaše podjetje zato je pomembno, da najboljša email marketing orodja vsebujejo tudi ta del.

Obstaja nekaj spreminjajočih se delov, ko gre za te vrste testov in pomembno je, da je vaša programska oprema za email marketing kos tem stvarem in posledično se lahko moč A/B testiranja resnično poveča.

A/B testiranje vam omogoča testiranje sledečih funkcionalnosti:

  • Vsestranskost: preizkusite vse, kar je v naslovni vrstici, poziv k dejanju (ang. call-to-action) in celo različne oblike določenega elektronskega sporočila.
  • Segmentacija: opravljanje testiranja za določene naročnike na podlagi predhodne segmentacije (koristno je, če imate velik seznam in plačujete elektronska sporočila).
  • Vrste: zaženite teste za različne vrste oglaševalskih akcij, ne glede na to, ali gre za običajno oglaševalsko akcijo ali “drip” kampanjo.
  • Podatki: dostop do pravih podatkov, da bi lahko pravilno ocenili zmagovalno različico iz vsakega testiranja (stopnja odprtosti elektronskih sporočil, razmerje med prikazi in kliki, stopnja konverzije itd.).

Izdelava obrazca (ang. Form Building)

Ne morete ustvariti kontaktov brez obrazca, kajne?

Ker se pri izdelavi obrazcev vsi ne moremo zanesti na ponudnika email storitev, bomo predpostavili, da nimamo dostopa do orodij, kot sta Thrive Leads ali Lead Pages.

Ključni elementi za izdelavo obrazca so:

  • Preprostost: ni potrebno imeti nekega posebnega znanja, da bi razumeli, kako dejansko izdelati obliko obrazca (vizualna podoba obrazca ponavadi deluje veliko bolje).
  • Oblikovanje: pri tretje razrednih izdelovalcih obrazcev (ang. third-party builders) je še posebej pomembno, da imate nadzor nad videzom in obliko vašega obrazca, da se le ta brezhibno prilega vašim spletnim mestom.
  • Funkcionalnost: Sposobnost ustvarjanja in preizkusi različnih vrst obrazcev (npr. diapozitivi, prekrivni elementi in pojavna okna) bodo pripomogli k povečanju števila konverzij.
  • Izvedba: oblikovanje obrazca je stvar posameznika, vendar je priporočljivo, da vdelava obrazca na stran deluje gladko.
  • Strani: omogoča sestavo celotne pristajalne strani za zajemanje email sporočil.

Email predloge

Predloge e-pošte niso le ogromen prihranek na času, ampak vam omogočajo, da ohranite konsistentnost blagovne znamke za vsak email naslov, ki ga pošljete.

Ne bomo se spuščali v podrobnosti, ker najverjetneje že veste, zakaj so predloge dragocene, zato naj vam razkrijemo le, kaj iščemo v tej primerjavi.

Ključni kriteriji, katerim bi morale email predloge ustrezati:

  • Izbira: Izbor poštnih predlog, primeren za različne industrijske panoge
  • Oblikovanje: Ponudba dobro oblikovanih in profesionalnih predlog e-pošte
  • Prilagodljivost: Omogočanje in prilagajanje katere koli predloge, da jo lahko prilagodite svoji blagovni znamki
  • Odzivnost: Ponudba email predloge, ki izgleda super na vsaki napravi in na velikosti zaslona

Opomba: To poglavje bistveno ne vpliva pri izbiri za najboljša email marketing orodja, je pa na nekaterih področjih dobro imeti vnaprej pripravljene email predloge. Če raje uporabljate pristop “osnovne e-pošte”, ki ne potrebuje predloge, lahko temu delu posvetite manj pozornosti.

Sledenje in poročanje

Nobeno orodje za email marketing ne bi bilo popolno brez zanesljivega sledenja in vgrajenega poročanja.

Ne govorimo le o tem, koliko ljudi je v določenem email seznamu odprlo elektronsko sporočilo. To je sicer dobro izhodišče, a obstaja potencialno veliko več analitičnih podatkov, ki jih lahko uporabite za izboljšanje učinkovitosti email trženja.

Nekateri izmed orodij vključujejo:

  • Rast naročnikov v določenem obdobju
  • Poročilo o vaših email strankah
  • Poročila avtomatizacije
  • Statistika “drip” kampanje
  • In še mnogo več

Te vrste poročil ponujajo vpoglede, ki vam omogočajo boljše odločitve v email marketingu (pri pošiljanju email sporočil v času vrhuncev ter pri izbiri prave različice A/B testa).

Lastnosti, potrebne za uvrstitev med najboljša email marketing orodja: 

  • Sledenje: Omogoča, da vključite in konfigurirate sledenje v vseh oglaševalskih akcijah
  • Poročanje: Zagotavlja poročila na podlagi meril za sledenje za posamezno oglaševalsko akcijo
  • Filtriranje: Omogoča filtriranje poročil za podrobnejši vpogled v posamezno območje
  • Granularnost: Ponujajo napredne vpoglede in bolj natančno poročanje

Podpora in dokumentacija

Kakovost podpore in storitev za stranke že dolgo velja za izredno pomemben del pri izbiri med konkurenti in tako velja tudi tukaj.

Email marketing je lahko še posebej zapleten, ko se poglobite v napredno avtomatizacijo, za večino ljudi pa je zanesljiva podpora ena največjih prodajnih mest.

Parametri, potrebni za uvrstitev med najboljša email marketing orodja: 

  • Možnosti: Različni podporni kanali (npr. telefon, klepet “v živo”, sistem vstopnic)
  • Hitrost: Razmeroma hiter odzivni čas na vseh podpornih kanalih
  • Kakovost: Sposobnost komuniciranja in reševanja problemov čim hitreje in učinkoviteje
  • Dokumentacija: Ponudba podrobne dokumentacije, ki pokriva najpogostejša vprašanja, s katerimi se srečujejo uporabniki

Cena

Koliko bo potrebno odšteti za izbrana najboljša email marketing orodja?

Za nekatere je vodenje stroškov prednostna naloga. Ti uporabniki ponavadi izberejo orodje, ki ni predrago in je posledično nekoliko manj kakovostno. Za druge pa je edina pomembna stvar dostop do najboljših možnih orodij za opravljanje dela, ne glede na ceno.

V vsakem primeru vam bomo dali osebno priporočilo, vendar najprej naredimo primerjavo cen:

Primerjava

ŠT. NAROČNIKOV
  • 500
  • 1,000
  • 10,000
  • 25,000
  • 50,000
  • 100,000

ActiveCampaign

CENA
NE Brezplačen plan
  • $15
  • $29
  • $139
  • $225
  • $299
  • $459
Priporočamo

AWeber

CENA
NE Brezplačen plan
  • $19
  • $29
  • $69
  • $149
  • $392
  • $792

GetResponse

CENA
NE Brezplačen plan
  • N/A
  • $15
  • $65
  • $145
  • $250
  • $450

MailChimp

CENA
DA Brezplačen plan
  • $10
  • $15
  • $75
  • $150
  • $240
  • $475

Opomba: Tabela predstavlja najcenejšo cenovno primerjavo števila naročnikov za vsako email storitev na mesečni ravni (letni popusti niso vključeni) na različnih orodjih email marketinga.

Primerjalna tabela

Zdaj, ko smo zajeli ključne vidike, ki jih vsebujejo najboljša email marketing orodja, si lahko začnemo predstavljati širšo sliko o tem, kako se ta priljubljena orodja obnesejo.

Spodnja tabela združuje vse rezultate, ki smo jih spoznali v tem članku:

Primerjava

orodij
  • Sistem
  • Avtomatizacija
  • A/B testiranje
  • Izdelava obrazcev
  • Email predloge
  • Integracije
  • Poročanje
  • Podpora

ActiveCampaign

0 - 500 naročnikov
$ 15 Mesečno
  • ★★★★★
  • ★★★★★
  • ★★★★★
  • ★★
  • ★★★
  • ★★★
  • ★★★★
  • ★★★★★
Priporočamo

AWeber

0 - 500 naročnikov
$ 19 Mesečno
  • ★★★
  • ★★
  • N/A
  • ★★
  • ★★
  • ★★★
  • ★★★
  • ★★★★

GetResponse

0 - 1000 naročnikov
$ 15 Mesečno
  • ★★★★
  • ★★★
  • ★★★★
  • ★★★★
  • ★★★
  • ★★★
  • ★★★
  • ★★★★

MailChimp

0 - 500 naročnikov
$ 10 Mesečno
  • ★★
  • ★★
  • ★★★★
  • ★★★
  • ★★★★★
  • ★★★★★
  • ★★★★
  • ★★★★

Najboljše orodje za email marketing glede na vrednost, ki jo ponuja

Če ste oseba, ki je na tesnem z denarjem ali pa ste zelo previdni pri porabi denarja, naj vam povemo, da obstaja email marketing orodje, ki je absolutni zmagovalec v tem pogledu.

Kljub dejstvu, da je MailChimp eno najcenejših orodij za trženje z elektronsko pošto, to dejansko ni edini razlog, zakaj ga imenujemo kot najboljša vrednost (ang. Best Value).

Mailchimp vam omogoča, da lahko brezplačno pošiljate običajne kampanje preko seznama naročnikov (maksimalno do 2.000) maksimalno 12000 email sporočil mesečno, zato je tudi logično da spadajo med najboljša email marketing orodja.

Najboljše “premium” orodje za email marketing

Četudi nimate veliko denarja, vam priporočamo absolutno najboljše orodje za email marketing in to je Active Campaign. Ne pozabite, začetni “plan” se začne pri le 9€ / mesec (na letni ravni), kar je skoraj zanemarljivo, če gledamo, kaj nam lahko to orodje prinese.

Ne le, da spada med najboljša email marketing orodja, ampak je tudi zelo močno na mnogih najpomembnejših področjih.

Tukaj mislimo predvsem na funkcionalnost avtomatizacije, ki vam daje skoraj neomejen nadzor nad tem, kako se naročniki premikajo preko različnih avtomatiziranih tokov. To omogoča malim podjetjem moč email marketinga, ki se lahko kosa z velikimi podjetji kot je npr. Amazon.

Programska oprema za email marketing (mnenja)

Ne pozabite, večina teh orodij že ima določena mnenja uporabnikov (ang. reviews). Poleg tega pa smo dodali tudi nekaj naših lastnih “mini” ugotovitev.

DELI
Prejšnji članekFacebook Messenger chat boti ter njihova uporaba
Naslednji članekVaša idealna stranka – kaj je in zakaj jo potrebujemo?
Moje ime je Denis. Z internet marketingom in spletnimi storitvami se ukvarjam že 10 let. Od tega 5 let profesionalno. Največ časa posvečam avtomatizaciji in marketingu. Če govorimo o marketingu je to predvsem Facebook in Instagram marketing. Prav tako gradimo spletne strani in prodajne lijake za različne niše, kjer našim strankam pomagamo do večje prepoznavnosti in večje spletne prodaje. Z ekipo pomagamo pri vsem zgoraj naštetih storitvah, torej celoten spletni nastop. Za več me kontaktirajte preko spletnega obrazca.

Odgovori

Prosim vnesite vaš komentar
Prosim vnesite vaše ime tukaj