Upravljavec osebnih podatkov in kontaktni podatki
Ta politika velja za obdelavo (uporabo) katerihkoli osebnih podatkov, ki ga izvaja podjetje BESMART, spletne rešitve, Denis Jakolič s.p. (upravljavec) ali, ki se izvaja v imenu upravljavca.
Podatki o upravljavcu:
BESMART, spletne rešitve, Denis Jakolič s.p.
Grajenščak 75, 2250 Ptuj
Matična številka: 6714749000
E-pošta: denis@opti-media.si
Katere osebne podatke obdelujemo
Pravne podlage za obdelavo osebnih podatkov
Vaše osebne podatke lahko obdelujemo na naslednjih pravnih podlagah:
Nameni obdelave osebnih podatkov
Vaše osebne podatke lahko uporabljamo za enega ali več navedenih namenov:
Kako dolgo hranimo vaše osebne podatke in kaj se z njimi zgodi potem
Osnovne osebne podatke hranimo več čas, dokler imate status našega registriranega / prijavljenega uporabnika na naših spletnih straneh.
Osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi vaše privolitve, hranimo trajno oz. do preklica te privolitve z vaše strani.
Podatke o izdanih računih hranimo 10 let od izdaje.
Podatke, ki si potrebni za sklenitev in izpolnitev pogodbe med vami in nami, hranimo še 5 let od izpolnitve pogodbe (dobave blaga).
Po poteku roka hrambe osebne podatke učinkovito izbrišemo ali anonimiziramo, kar pomeni, da jih obdelamo na tak način, da jih nikakor ni več mogoče povezati z vami oziroma ji pripisati vam.
Prostovoljnost posredovanja podatkov in posledice neposredovanja
Posredovanje osebnih podatkov je prostovoljno. Osebnih podatkov nam niste dolžni posredovati, vendar pa v primeru, da jih ne posredujete, ne morete z nami skleniti pogodbe (saj jih potrebujemo za dostavo naročila). Kateri podatki so taki, da njihovo neposredovanje povzroči navedene posledice, bomo navedli vsakič, ko bomo od vas pridobivali osebne podatke.
Kdo ima dostop do vaših osebnih podatkov
Vaših osebnih podatkov ne posredujemo in ne omogočamo seznanitve z njimi tretjim osebam (izven podjetja BESMART razen tistim, ki imajo z nami sklenjeno pisno pogodbo, na podlagi katere izvajajo določena opravila v zvezi z obdelavo podatkov in so dolžni spoštovati zakonodajo glede obdelave in varstva osebnih podatkov (t.i. pogodbeni obdelovalci). Pogodbeni obdelovalci, ki jim posredujemo osebne podatke, so:
Pogodbeni obdelovalci smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru naših navodil in osebnih podatkov ne smejo obdelovati za lastne namene. Zavezani so, skupaj s svojimi zaposlenimi, k varovanju zaupnosti vaših osebnih podatkov.
Pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov ne iznašajo v tretje države (izven držav članic Evropskega gospodarskega prostora – to so članice EU ter Islandija, Norveška in Liechtenstein).
Kakšne pravice imate v zvezi z osebnimi podatki, kako lahko prekličete privolitev za obdelavo in kakšne so posledice preklica
Glede svojih osebnih podatkov imate naslednje pravice:
Od nas lahko kadarkoli zahtevate:
Postopek uveljavljanja pravic
Svoje zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko naslovite v pisni obliki na katerikoli kontakt, ki je naveden na vrhu tega dokumenta pod Upravljavec osebnih podatkov in kontaktni podatki.
Za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko od vas zahtevamo dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrnemo le v primeru, da dokažemo, da vas ne moremo zanesljivo identificirati.
Na vašo zahtevo s katero uveljavljate svoje pravice v zvezi z osebnimi podatki, moramo odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema vaše zahteve.
Vsaka sprememba naše politike o varovanju osebnih podatkov bo objavljena na tem spletnem mestu.
Politika velja od 25. 5. 2018 dalje in se lahko kadarkoli spremeni ali dopolni.
Ste se morda kdaj spraševali, kdo je vaša idealna stranka in kakšni so njeni problemi? Ste že kdaj ustvarjali profile vaših idealnih strank oziroma kupcev (ang. Buyer Persona) za Facebook...
V tej objavi bomo spoznali najboljša email marketing orodja, ki spadajo med najbolj priljubljena s strani uporabnikov ter prednosti in slabosti teh orodij. Spoznali bomo tudi, na katere ključne dejavnike...
Ste že slišali, kaj so Facebook Messenger chat boti? Verjetno ste in velika verjetnost je, da Facebook Messenger dnevno uporabljate. Ste že slišali, da lahko preko Facebook Messengerja povečate vašo...
Na ”Facebook remarketing” pogosto gledamo kot “love it or hate it” orodje. Stvar je v tem, da Facebook remarketing potrebujete. Le približno 2% obiskovalcev bo postalo vaših kupcev. To pomeni,...