Moje ime je Denis Jakolič. Z internet marketingom in razvojem spletnih storitev se ukvarjam že 10 let. Od tega 5 let profesionalno.
Znanja sem si nabiral v srednji šoli, fakulteti in preko različnih programov ter predvsem iz lastnih projektov.
Eno leto projektnega dela in sodelovanja s podjetjem iz Združenih držav Amerike, kjer smo razvili dve spletni platformi:
Image already added
Različni programi, v katerih sem deloval so bili:
V teh programih smo imeli lastne projekte.
Vsak projekt je imel svojo ekipo, katero sem vodil in kjer je bilo sodelovanje vseh članov ključnega pomena.
Da seminarjev, ki jih je bilo žnj, ne omenjam.
Delo in učenje v Start:up inkubatorju Hekovnik, kjer smo delali preko Business Canvas Modela. Tukaj smo validirali naše ideje s pomočjo “lean” metodologije ter tako ustvarili podjetje.
Nepozabna osebna in poslovna izkušnja v Združenih državah Amerike, kjer sem preživel nekaj mesecev svojega življenja. Tukaj sem predvsem spremenil svoj “mindset”, ki mi je pomagal na osebnem in poslovnem področju.
Menim, da je dandanes izobrazba nima bistvenega pomena pri podjetništvu. Važne so izkušnje in znanja, ki jih posameznik lahko doda posameznemu podjetju.
Vendar vseeno, moja formalna izobrazba je naslednja:
Imamo znanja, ki lahko prispevajo k uspešnosti vašega podjetja.
Pomagamo vam lahko pri:
Spletna stran oziroma funnel je danes predstavitvena točka, do katere uporabnik pride preko različnih kanalov. Kako in katerih?
Kliknite na spodnji gumb.
Ste se morda kdaj spraševali, kdo je vaša idealna stranka in kakšni so njeni problemi? Ste že kdaj ustvarjali profile vaših idealnih strank oziroma kupcev (ang. Buyer Persona) za Facebook...
V tej objavi bomo spoznali najboljša email marketing orodja, ki spadajo med najbolj priljubljena s strani uporabnikov ter prednosti in slabosti teh orodij. Spoznali bomo tudi, na katere ključne dejavnike...
Ste že slišali, kaj so Facebook Messenger chat boti? Verjetno ste in velika verjetnost je, da Facebook Messenger dnevno uporabljate. Ste že slišali, da lahko preko Facebook Messengerja povečate vašo...
Na ”Facebook remarketing” pogosto gledamo kot “love it or hate it” orodje. Stvar je v tem, da Facebook remarketing potrebujete. Le približno 2% obiskovalcev bo postalo vaših kupcev. To pomeni,...