Na ”Facebook remarketing” pogosto gledamo kot “love it or hate it” orodje. Stvar je v tem, da Facebook remarketing potrebujete.

Le približno 2% obiskovalcev bo postalo vaših kupcev. To pomeni, da ostalih 98% obiskovalcev vaših izdelkov ali storitev ne bodo kupili.

Četudi obiskovalci dodajo izdelke ali storitve v košarico, jih bo 70% košarico zapustilo.

Želite več prodaje? Potem je nujno, da vključite remarketing v vaše oglaševalske akcije.

V tem vodniku vas bomo vodili skozi možnosti remarketinga na Facebooku ter kako jih lahko danes izkoristite v vaš prid.

Kaj sploh je remarketing?

O osnovah remarketinga smo govorili že v prejšnjem prispevku “Oglaševanje na Facebooku“.  

Remarketing je ponovno ciljanje obiskovalcev vašega spletnega mesta. S pomočjo spletnega ID-ja uporabnika nam Google, Facebook ter drugi omogočajo, da nagovorimo svoje obiskovalce – ponovno.

Med dvema milijardama aktivnih uporabnikov na Facebooku se zagotovo skrivajo tudi vaši potencialni kupci.

[Vir slike]

Čeprav je ponujenih toliko možnosti prilagajanja, vedno obstajajo slabosti.

Na Facebooku se slabost kaže v obliki kompleksnosti.

Na tisoče metrik, stotine možnosti občinstva po meri in zahtevna oglasna platforma (kar je Facebook definitivno postal) je perfektna kombinacija za nevihto.

Če pa ugotovite, kako lahko prodrete v potencial, ki ga ponuja Facebook remarketing, ste lahko prepričani, da bo konverzija na poti.

Odkrivanje najboljših taktik na Facebooku je mogoče le s preizkušanjem in z ogromno porabljenega časa. Na srečo smo to že za vas storili mi.

Facebook remarketing – vaše skrivno orožje

Facebook je nedvomno najboljša platforma za remarketing, kar jih trenutno poznamo.

Ste skeptični ali mislite, da Facebook oglasi ne delujejo?

Leta 2017 se je število mesečnih aktivnih uporabnikov na Facebooku dvignilo na več kot dve milijardi.

Trenutno je Facebook najbolj priljubljen socialni medij in ima več uporabnikov od katere koli druge socialne platforme.

[vir slike]

Prekaša tudi svetovno popularne aplikacije za sporočila.

Pri iskanju uporabnikov vam ni treba več skrbeti o uporabi različnih platform.

V resnici je vse, kar potrebujete Facebook, da preko njega dosežete potencialnega kupca.

Možnosti je veliko, saj je ogromno uporabnikov na Facebooku, po možnosti tudi vaš dedek ali babica. 😉

Šalo na stran, število uporabnikov na Facebooku, daje platformi neverjetno vrednost, kar se tiče ponovnega trženja.

Ampak to še ni vse.

Poznate ”banner blindness”? Veste, da so ljudje “spamani” z oglasi na spletu do te mere, da jih podzavestno več ne vidijo? (ali celo naredijo specifično akcijo, da jih več ne rabijo gledati – ad blocker).

Na Facebooku bodo uporabniki videli vaš oglas direktno na ”newsfeed”-u, kot ga lahko vidite spodaj. Spodaj sem dobil remarketing oglas od Ezra Firestone, ki je eden največjih influencerjev, ko se gre za spletno prodajo.

Prikazni oglasi se prikažejo na drugih spletnih mestih, kjer ljudje uporabljajo orodja za blokiranje oglasov ali jih preprosto nastavijo kot ”white noise”.

Da bi ljudje zmanjšali veliko količino oglasov so ljudje začeli izvajati blokade oglasov. Trenutno se tehnologija za blokiranje oglasov hitro povečuje:

[Vir slike]

Uporabniki mobilnih in namiznih računalnikov postajajo naveličani zaradi števila prikaznih oglasov, ki jih vidijo vsak dan.

Prikazni oglasi, ki jih izvajate v programu AdWords, verjetno sploh ne dosegajo vseh vaših ciljev.

Pri ”PageFair” so ugotovili razloge, zakaj ljudje največkrat blokirajo oglase. Za več informacij kliknite na  to povezavo in si preberite članek.

Ampak na Facebooku je drugače. Tam blokiranje oglasov ne deluje.

Zakaj? Ker Facebook vaš oglas postavi direktno na zid uporabnikov ”ang. newsfeed” in večinoma niso vsiljivi ali nadležni.

Vsi vaši oglasi bodo dejansko dosegli želeni cilj, ne da bi večino potencialnega občinstva v procesu razjezili, če ste le oglas naredili pravilno.

Facebook remarketing: Custom Audience

Trenutno Facebook ponuja različne načine remarketinga, ki obstajajo v obliki občinstva po meri (ang. Custom Audience).

Občinstvo po meri vam ponuja možnost, da ustvarite specifično občinstvo, ki temelji na vaših ciljih.

Na primer, če želite ponovno uporabiti glavne obiskovalce spletnega mesta, ustvarite prilagojeno ciljno skupino zanje.

Facebook remarketing vam z občinstvom po meri omogoča tudi remarketiranje uporabnikov, ki so si prenesli določeno aplikacijo.

V bistvu je prilagojena ciljna skupina osrednja točka za remarketing na Facebooku.

Facebook ponuja tri glavne oblike remarketinga: kontaktne sezname, obiske spletnih mest in uporabnike aplikacij.

[vir slike]

Facebook se nenehno širi tudi na tistem, kar že ponujajo. Trenutno lahko izbirate med petimi vrstami ciljnih skupin za ponovno trženje:

Možnosti nenehno širijo in dodajajo. Nekatere izmed najboljših možnosti vključujejo glavne 3 oblike remarketinga in novo posodobljeno ciljno skupino za remarketing, ki temelji na angažiranju.

Poglejmo si ustvarjanje ciljnih skupin, ki jih omogoča Facebook remarketing.

  1. Kontaktni podatki vaših strank (Customer file): Prenesite seznam e-poštnih naslovov strank in Facebook bo preveril ali se ujemajo z računi uporabnikov na Facebooku (tisti, ki se ujemajo, vam bodo omogočili remarketing).
  2. Promet spletnega mesta (Website traffic): Ustvarite ciljno skupino za remarketing, ki temelji na prejšnjih obiskih spletnega mesta.
  3. Dejavnost aplikacije (App activity): Seznam za ponovno trženje, ki temelji na osebah, ki so se na neki način povezali z vašo aplikacijo.
  4. Zunanja aktivnost (Offline activity): Ciljna skupina za ponovno trženje, ki temelji na dejanjih brez spletne povezave, kot so telefonski klici in obiski fizične trgovine.
  5. Angažiranje (Engagement): Seznam temelji na ljudeh, ki so se angažirali z vami na Facebooku ali Instagramu. Kot lahko vidite zgoraj na sliki, se ta seznam vedno posodablja.

Vse te ciljne skupine imajo enak končni cilj, vendar z različnimi načini, kako to doseči.

Angažiranje bi lahko bila všečkanja prek Instagram ali Facebooka, spletni promet, namestitve aplikacij ali celo preko telefonskih klicev.

Vse te možnosti so raznovrstni načini, kako uporabnike vrniti na spletno mesto, če jih želite pretvoriti v kupce.

Najlepše izmed orodij za remarketing je, da vsak od njih vsebuje raznoliko orodje.

Tako lahko na primer strukturirate ciljne skupine za ponovno trženje, ki temeljijo na socialni angažiranosti:

Vse te spadajo pod tip angažiranosti občinstva oziroma engagement. Torej to pomeni, da temeljijo na angažiranosti Facebooka ali Instagrama.

Tudi, če nekdo komunicira z vašim dogodkom na Facebooku, jih lahko remarketirate.

Če so všečkali vašo objavo jih lahko remarketirate.

Imate možnost, da sami izberete standardne dogodke, ki so se zgodili na vaši spletni strani in jih na podlagi tega retargetirate.

Kako zagnati vašo Facebook remarketing kampanjo v pol ure?

Obiski spletnega mesta na Facebooku so ena najbolj priljubljenih oblik remarketinga na Facebooku.

Delujejo enako kot tipični prikazni oglasi. Ciljate lahko na določene skupine uporabnikov glede na to, kako so se obnašali na vašem spletnem mestu.

Začnete tako, da odprete svoj ”Facebook Business Manager” in se pomaknete do razdelka ciljne skupine pod ”Assets”:

Od tukaj izberite “Custom Audience” pod spustno vrstico “Create Audience”.

Izberite “Website Traffic” kot tip občinstva po meri.

To vam bo omogočilo, da prilagodite ciljno skupino na podlagi prometa spletnega mesta.

Na tej točki lahko izbirate med več možnostmi.

Če želite ohraniti stvari preproste in osnovne, Facebook ponuja svoje običajne nastavitve za remarketing:

Ta nastavitev na osnovni ravni bo ciljala na ves promet vašega spletnega mesta / obiskovalce v zadnjih 30 dneh [slika spodaj].

Če se odločite za uporabo te funkcije, bo Facebook to ustvaril kot novo občinstvo za vas.

Vendar lahko še dodatno prilagodite, če želite več segmentacije.

Kliknite spustni meni “All website visitors”, če želite prikazati več možnosti:

Zdaj lahko izberete, da izboljšate svojo ciljno skupino na podlagi posebnih obiskov spletnih strani, časa na spletnem mestu in še več.

Ponovno trženje vseh obiskovalcev spletnega mesta ni najboljša možnost, saj boste verjetno dobili ogromno ljudi, ki jih vaša ponudba preprosto ne zanima.

Če želite najboljši denarni izkupiček, morate ciljati “tople”, zainteresirane obiskovalce.

Tisti, ki so pokazali resno namero o nakupu.

Ne tisti, ki prihajajo na brezplačno kavo in odidejo preden jim ponudite vaš izdelek ali storitev.

Ponovno trženje tem obiskovalcem ni vredno vašega časa ali denarja.

Namesto tega poskusite nastaviti ciljno občinstvo, ki cilja na obiskovalce, ki so pristali na straneh s podatki o izdelkih ali cenah:

Ko ste zadovoljni, vpišete v polje “Audience name” ime vašega občinstva in gumb “Create Audience” se vam bo obarval temno modro.

Vsekakor, ko nekdo obišče te strani na vašem spletnem mestu, pomeni, da so resnično pokazali interes o tem, kako jim lahko vaš izdelek ali storitev pomaga.

To pomeni, da bodo vaše občinstvo sestavljale samo osebe, ki so obiskale vaš izdelek ali stran s cenikom.

To vam pove eno glavno stvar.

Ljudje, ki so obiskali določene strani vašega spletnega mesta, so potencialni kupci vašega izdelka ali storitve.

Vse, kar morate sedaj storiti je, da kliknete “Create Audience” oziroma “Ustvari občinstvo” in ga shranite, nato pa ustvarite nekaj novih oglasov, da jih ciljate vašemu občinstvu.

Ponovno targetirajte ljudi, ki so se angažirali z vašo ponudbo

Ali se želite izogniti običajnemu kupčevemu “potovanju” po vaši spletni strani ali prodajnemu ciklu?

To je najboljši način za to. Družbeni mediji so odlično orodje za ustvarjanje blagovne znamke.

Ampak to še ni vse. Z obogateno ciljno skupino, ki jo posreduje Facebook, lahko vsakogar, ki pristane na vaših profilih Instagrama in Facebooka, remarketirate.

Za začetek ustvarite novo ciljno skupino, vendar tokrat na podlagi “angažiranja” (ang. engagement):

Od tukaj naprej imate ogromno možnosti, med katerimi lahko izbirate:

Če niste prepričani, kje začeti, izberite možnost “Facebook Page“.

To je najbolj osnovna in standardna možnost, s katero lahko začnete.

S to možnostjo lahko izbirate med nekaj različnimi dejavnostmi za remarketing:

Če želite ponovno targetirati obiskovalce vaše strani, izberite prvo možnost. Če želite globlje angažiranje, poskusite ustvariti seznam za remarketing, ki bo temeljil na osebah, ki so angažirane z vašimi objavami.

Izberite najboljšo možnost, ki deluje z vašo socialno strategijo in jo shranite kot novo občinstvo!

To je del remarekting strategije, ki jo lahko uporabite na Facebooku. Možnosti je skoraj neskončno, če gledamo z vidika možnosti, ki nam jih Facebook ponuja. Razumeti morate le, kaj delate ter kako to preslikati v prakso.

DELI
Prejšnji članekTop Instagram posodobitve, ki jih morate vedeti [Avgust – Oktober]
Naslednji članekFacebook Messenger chat boti ter njihova uporaba
Moje ime je Denis. Z internet marketingom in spletnimi storitvami se ukvarjam že 10 let. Od tega 5 let profesionalno. Največ časa posvečam avtomatizaciji in marketingu. Če govorimo o marketingu je to predvsem Facebook in Instagram marketing. Prav tako gradimo spletne strani in prodajne lijake za različne niše, kjer našim strankam pomagamo do večje prepoznavnosti in večje spletne prodaje. Z ekipo pomagamo pri vsem zgoraj naštetih storitvah, torej celoten spletni nastop. Za več me kontaktirajte preko spletnega obrazca.

Odgovori

Prosim vnesite vaš komentar
Prosim vnesite vaše ime tukaj