Home Instagram Top Instagram posodobitve, ki jih morate vedeti [Avgust – Oktober]

Top Instagram posodobitve, ki jih morate vedeti [Avgust – Oktober]

0
Top Instagram posodobitve, ki jih morate vedeti [Avgust – Oktober]

Prišel je čas, da vas obvestimo, katere Instagram posodobitve so trenutno aktualne. Poskušali bomo biti karseda dosledni ter vas vsak mesec obveščali, kaj je novega na Instagramu. Kot vedno ima Instagram za nas nekaj novih funkcij.

V tem članku vam predstavljamo Instagram posodobitve v obdobju med avgustom in oktobrom. Verjetno ste že opazili kakšno od novih funkcij, ki so se že pojavile, na primer možnost ciljanja uporabnikov za oglase, ki temeljijo na njihovi dejavnosti na njihovem Instagram profilu. Druge, kot je funkcija oddajanja v živo z dvema osebama so še v fazi testiranja in so na voljo le nekaterim uporabnikom.

Ne glede na to ali so funkcije le napovedane ali so že na voljo, si bomo ogledali prav vse novosti, ki jih Instagram ponuja oziroma jih bo ponujal.

Dotaknili se bomo nekaterih prepovedanih oznak, da se jih izognete in zakaj je to nujno.

Če uporabljate upravitelja za Facebook oglase ste morda opazili novo funkcijo, ki je bila razvita pred kratkim.

V sistemu ustvari oglas (ang. Create an ad system) so na voljo nove možnosti ciljanja.

Natančneje, zdaj lahko ciljamo uporabnike glede na njihovo aktivnost na Instagramu, vključno z ogledi videov. Ta funkcija je na voljo le za poslovne profile na Instagramu.

Ciljanje glede na aktivnost Instagram profila

Za dostop do te funkcije boste morali izbrati – ustvarite občinstvo po meri. Nato izberite angažiranje (ang. Engagement).

Na zaslonu boste videli dve novi možnosti, povezani z Instagramom (ter veliko novih za Facebook). Prvi je za ustvarjanje občinstva po meri, ki zajema ljudi, ki so si ogledali video vsebine na Instagramu (prvotno je bila ta možnost le za Facebook video vsebine).

Lahko ste še bolj specifični tako, da izberete občinstvo, ki si je na primer ogledalo 75 % videa.

Druga možnost je, da ciljate uporabnike glede na njihovo aktivnost na vašem poslovnem profilu. Ta nova funkcija je lahko zelo močna, ko je uporabljena pravilno.

Imate možnost ustvariti občinstvo po meri pri:

  • Kdorkoli, ki je angažiran z vašim poslovnim profilom
  • Uporabniki, ki so obiskali profil
  • Ljudje, ki so angažirani z objavami ali oglasi
  • Kdorkoli, ki je poslal vašemu poslovnemu profilu sporočilo
  • Ljudje, ki so si shranili objavo ali oglas

Nekaj primerov uporabe:

  1. Ko ustvarjate občinstvo po meri lahko določite časovni okvir za aktivnost. Če želite ciljati le uporabnike, ki so videli vaš profil v preteklem tednu ali, če želite ciljati uporabnike, ki so se povezali z vašim profilom šest mesecev nazaj, lahko to tudi naredite.
  2. Imate tudi možnost, da vključite in izključite različne kriterije aktivnosti. Na primer, lahko ustvarite občinstvo po meri v katerem so ljudje, angažirani z objavami ali oglasi pri čemer so izključeni tisti, ki so kontaktirali vaš poslovni profil.
  3. Da vključite ali izključite različne kriterije aktivnosti kliknite na Vključi več (ang. Include more) ali Izključi več (ang. Exclude more) klicev k akciji (ang. Call to action).
  4. Zdaj lahko dosežete interesiranega a plašnega uporabnika z ”follow-up” kampanjo, ki vsebuje ponudbo, osredotočeno na konverzijo.

Oddajanje v živo s prijatelji

Instagram oddajanje v živo je res zaživelo in zdaj Instagram išče nove poti, da razširi to funkcijo.

Instagram je začel s testiranjem možnosti povabila gledalcev v oddajanje v živo, da postanejo gledalci oziroma oddajajo v živo z vami.

Kadarkoli lahko odstranite in dodate nove goste v vaše oddajanje v živo. Če želite koga povabiti v vaš live video ga morajo gledati.

Enkrat, ko dobimo to funkcijo bomo lahko izvajali intervju z gosti iz vsega sveta v Instagram oddajanju v živo.

[vir slike] 

Odgovor na oddajanje v živo

Pred kratkim smo dobili možnost oddajanja v živo in jih deliti kot navadne Instagram video vsebine (ali Facebook video vsebine).

V tej posodobitvi lahko takoj delite vaš prenos neposredno v živo na ”Story” z le enim dotikom. Vse, kar morate storiti je, da kliknete gumb Deli (ang. Share), ko je oddajanja v živo konec. Vaše oddajanje v živo bo v celoti arhivirano v funkciji ”Story”.

Uporabniki imajo možnost, da si ogledajo vse trenutke, ki so jo zamudili.

[vir slike]

Odgovori na oddajanje v živo

Z novo posodobitvijo lahko uporabniki odgovorijo na vaš ”Story” s svojimi slikami, video vsebinami in boomerang-i. To ima izjemen potencial: uporabniki lahko odgovorijo na klic UGC takoj, odgovorijo na vaš ”Story” s sliko zahtevane vsebine še posebej, če ponujate popust. Lahko bi gostili cel dogodek na vašem ”Story”-ju na način, ki prej ni bil možen.

Instagram hitro širi funkcijo ”Story” (vključno z novimi cilji za Story oglase). Celozaslonski pogled vpliva na uporabnikovo pozornost.

Filtri za blokiranje komentarjev

Veste, kako Youtube in Facebook s filtri blokirata žaljive in neprimerne vsebine v komentarjih pod vašo objavo? Instagram je pravkar razvil svojo verzijo.

Poslovni profili, ki imajo to funkcijo, lahko do nje dostopajo v njihovem meniju za nastavitve in s skrolanjem po komentarjih s kozarcem vina v roki 😊. V tem meniju kliknite na nastavitve komentarjev in označite “skrij neprimerne komentarje”.

Imate možnost uporabe avtomatskega filtra, kateri uporablja “zdravo pamet” blokiranja vsebine, ki bi lahko bila žaljiva.

Če bi radi bili specifični o žaljivem jeziku, ki ga želite blokirati, lahko nastavite ročni filter. V ta filter lahko vpišete natančne besede oziroma besedne zveze, ki jih želite blokirati. Oba sta zelo preprosta za uporabo.

Ta filter deluje na objavah in oddajanju v živo na Instagramu. Filter lahko vklopite kadarkoli.

Trenutno so filtri na voljo le poslovnim profilom in v angleščini. Čez čas bodo na voljo tudi v drugih jezikih.

[vir slike]

Filter za zmanjševanje ”spam”-a

 

“Spam” komentarji so večji problem kot nezaželeni, saj lahko vaš profil naredijo bistveno manj verodostojen. Torej tako kot filter za blokiranje neprimernih komentarjev, je Instagram ustvaril spam filter, ki avtomatsko deluje v ozadju poslovnih profilov.

Medtem, ko je filter za blokiranje neprimernih komentarjev na voljo le v angleščini, je spam filter na voljo v angleščini, japonščini, kitajščini, francoščini, arabščini, nemščini, ruščini, španščini in portugalščini. Tudi ta funkcija bo čez čas na voljo v več jezikih.

Te funkcije ni potrebno vključiti, saj jo Instagram upravlja avtomatsko.

Končne misli

Posodobitve ”Story” vsebin bodo olajšale angažiranje med posodobitvami in da jih še bolj izkoristite z možnostjo deljenja le teh v vaš ”Story”. Orodja za modifikacijo komentarjev vam bodo pomagala zagotoviti, da bodo interakcije, prikazane v vaših objavah podpirale vaše standarde in vam ugodile pri izogibanju neprimerne komunikacije.

Zaupajte nam vaše mnenje novih Instagram posodobitev.

Previous article Kako uporabljati orodje Facebook Audience Insights / vpogled v občinstvo?
Next article [Vodič] Kaj je Facebook remarketing ter kako deluje?
Moje ime je Denis. Z internet marketingom in spletnimi storitvami se ukvarjam že 10 let. Od tega 5 let profesionalno. Največ časa posvečam avtomatizaciji in marketingu. Če govorimo o marketingu je to predvsem Facebook in Instagram marketing. Prav tako gradimo spletne strani in prodajne lijake za različne niše, kjer našim strankam pomagamo do večje prepoznavnosti in večje spletne prodaje. Z ekipo pomagamo pri vsem zgoraj naštetih storitvah, torej celoten spletni nastop. Za več me kontaktirajte preko spletnega obrazca.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here