Želite vedeti eno od skrivnosti, ki naredi Facebook velik kot je? Fantje in punce v Menlo Parku nikoli ne gredo na počitnice.

Avgusta 2017 je Facebook predstavil nove posodobitve za preciznejše ciljanje z oglasi. Prenehal je uporabljati povezave, ki se počasno nalagajo in izboljšal poročanje o ponovnih delitvah videoposnetkov ter metrike oglaševalskih kampanj.

Kot vedno smo se za vas potrudili in izbrali najboljše informacije o Facebook-u, ki jih morate vedeti zdaj.

Facebook posodobitve, ki jih nesmete zamuditi – Avgust 2017:

  1. Povezave s hitrejšim nalaganjem bodo postavljene višje pri novicah na telefonu
  2. Facebook je posodobil poročanje klikov in prikazovanje oglasov
  3. Testiranje lastnosti storitve ”javljanja v živo” iz Facebook kamere
  4. Facebook testira dodajanje “zgodb” (ang. Stories) na vrhu svoje strani
  5. Facebook globalno uvaja več oglasov na Facebook Messenger-ju
  6. Facebook predstavlja dve novi video platformi, Glej in prikaži stran (ang. Watch and Show page)

 

1. Povezave s hitrejšim nalaganjem bodo postavljene višje pri novicah na telefonu

Facebook je oznanil, da imajo video vsebine, ki se hitreje naložijo prioriteto pri novicah na telefonu. Posledično se bodo te povezave pogosteje pojavljale na vrhu novic, počasnejše povezave pa se bodo pojavljale redkeje.

Facebook News Feed - Facebook novice

[Vir slike] 

Uporabniška mrežna povezava, zmogljivost brezžične povezave in uporaba naprave se bodo upoštevali pri ocenjevanju časa nalaganja strani in katere stvari naj imajo prednost.

Facebook bo počasi uvajal to posodobitev v naslednjih mesecih. Če ste zaskrbljeni glede te posodobitve, ki posledično zmanjšuje delitve vaše spletne strani, poglejte smernice Facebook-a za izboljšanje časa nalaganja vaše strani (ang. improving mobile site load time).

2. Facebook je posodobil poročanje klikov in prikazovanja oglasov

Da bi podjetjem omogočili jasnejše razumevanje njihovih oglasnih nastopov, je Facebook posodobil poročanje na klik in prikaz oglasa.

Facebook ne bo več zaračunaval in štel nenamernih klikov iz omrežja “Audience Network”. To je ena od možnosti, ki jo lahko izberete pri targetiranju (ang. placement). Je platforma za Facebook, ki zažene oglase v drugih aplikacijah. Brett, ki je vodja za Facebook Product Marketing je opozoril, da so se nenamerni kliki izkazali za prinašalce slabih izkušenj za ljudi in oglaševalce.

Za ugotavljanje nenamernih klikov, Facebook meri ”drop off rate” – čas, ki ga uporabnik porabi na oglasu pristajalne strani (ang. ads landing page). Če porabiš na oglasu manj kot 2 sekundi, se to šteje kot nenamerni klik.

Facebook je posodobil tudi prikaz oglasov, ki podjetjem zagotavlja boljšo preglednost skupnega števila prikazov oglasa z dvema novima metrikama:

  • Bruto pogledi (ang. Gross impressions) – ta metrika meri tako plačljive kot neplačljive prikaze oglasa. Neplačljivi prikazi vključujejo oglase, ki so bili dostavljeni glede na porabo proračuna podjetja, oglasi, ki so bili pri istem uporabniku dostavljeni v kratkem časovnem obdobju ter oglasi, ki so bili zaznani kot goljufija.
  • Avtomatska osvežitev oglasov (ang. auto-refresh impressions) – ta metrika vam prikaže število prikazov oglasa, glede na osvežitve brskalnika. Oglasi, ki so postavljeni na desni strani uporabniške strani, se vnovično osvežijo z novimi oglasi po določenem časovnem obdobju.

Z novimi metrikami Facebook ponuja večjo preglednost pri dostavi oglasov in dovoli uporabnikom, da se počutijo samozavestno pri številu pogledov njihovega oglasa.

3. Facebook testira lastnosti storitve “javljanja v živo” iz Facebook kamere

Da bi uporabnikom olajšali delitev video vsebine v realnem času (ang. Live), Facebook realizira poskusno verzijo Facebook videa, ki vključuje možnost snemanja video vsebin v živo in izdelavo GIF-ov.

Z novo testno verzijo Facebook videov funkcije javljanja v živo (ang. Live), normalno (ang. Normal) in ”GIF” bodo prikazani kot zavihki na vrhu zaslona.

Na kartici ”Live” se lahko dotaknete ikone videokamere, da v živo snemate video posnetek ali ikone mikrofona za snemanje zvoka v živo.

Hkrati boste lahko izbrali, ali želite biti v živo samo v svojih zgodbah (ang. Stories) kot običajna Facebook objava ali oboje.

Trenutno so funkcije javljanja v živo le preizkušene in niso bile dodeljene vsem uporabnikom.

[Vir slike]

4. Facebook testira dodajanje Facebook Stories na vrhu svoje strani

Kot testna verzija bo “Facebook Stories” za nekatere uporabnike trenutno na voljo v namizni različici. In sicer na desni strani novic.

“Stories” je tako kot Snapchat vir prijateljevih slik in videoposnetkov, objavljenih iz zadnjih 24 ur.

Facebook je že vključil “Stories” v svoji mobilni aplikaciji, vendar do sedaj ta funkcija ni dobila veliko pozornosti. V Aprilu so za “Stories” poskušali spodbuditi uporabnike, da bi dodajali več svojih zgodb. Uporabili so ikone uporabnikov, ki še niso uporabljali te funkcije, a zadeva še vedno ni oživela.

[Vir slike]

Facebook ni izdal, kolikšen je odstotek uporabnikov, ki vidijo “Stories” na namizju za ta test. Trenutno ni jasno, ali bo dodajanje zgodb na namizje povečalo njegovo uporabo.

5. Facebook globalno uvaja več oglasov na Facebook Messenger-ju

Po opravljenem preizkusu predstavitve oglasov v aplikaciji ”Facebook Messenger”, je Facebook objavil razširitev testiranja oglasov v aplikaciji Messenger po vsem svetu.

Facebook je izjavil, da bodo postopoma povečali število uporabnikov, ki bodo lahko oglase videli v aplikaciji Facebook Messenger.

Ko uporabnik klikne na oglas, ga bodo preusmerili na spletno stran ali pa bo deloval kot starejši oglasi “kliknite na sporočilo” (ang. Message ads). Slednji začnejo pogovor med uporabnikom in podjetjem, ko uporabnik nanj klikne.

Oglasi predstavljajo velik delež prihodkov Facebooka, zato je smiselno, da Facebook doda oglase v aplikacijo Facebook Messenger (tam je prostora za oglase veliko). Uporabniki bodo lahko našli svoje oglase zraven svojih osebnih sporočil. Dodana jim bo tudi možnost, da bodo oglasi skriti s klikom na puščico navzdol.

6. Facebook predstavlja dve novi video platformi, Glej in prikaži stran (ang. Watch and Show Page)

Facebook je zamenjal svojo staro platformo za videoposnetke z novo, imenovano Ogled (ang. Watch – v nadaljevanju Watch). To je prostor, kjer lahko uporabniki gledajo Facebook oddaje. Oddaje na Facebooku so objavljene kot video serije epizod (v živo ali posnete).

[Vir slike]

Watch bo imel funkcijo seznam ogleda (ang. Watchlist), ki pomagajo uporabnikom slediti oddajam, ki jih spremljajo. Hkrati bo Watch prilagodil oddaje tako, da bo prikazal vsebine, ki jih gledajo uporabnikovi prijatelji. S tem bodo odkrivali nove oddaje. Uporabniki se bodo lahko povezali z drugimi gledalci oddaje s komentiranjem in reagiranjem na določeno oddajo. Lahko pa se bodo pridružili tudi Facebook skupini ljudi, ki bodo gledali določeno oddajo.

Watch je trenutno namenjen omejenemu številu Facebook uporabnikov v ZDA na telefonu, Facebook strani in Facebook TV aplikaciji. V naslednjih tednih bo realiziran množici uporabnikov v ZDA.

Kot dopolnilo za Watch je Facebook predstavil tudi funkcijo prikaži strani (ang. Show Pages – v nadaljevanju Show page). To so uporabniške strani, kjer lahko objavijo nove epizode, informacije o oddaji in sorodne oddaje.

S funkcijo “Show Page” se bodo uporabniki zlahka povezali v skupnosti, ki se pojavljajo pri vsaki oddaji.

DELI
Prejšnji članekKljučni kazalniki uspešnosti marketinških kampanj ter Facebook Pixel
Naslednji članekOglaševanje na Facebooku v letu 2018
Moje ime je Denis. Z internet marketingom in spletnimi storitvami se ukvarjam že 10 let. Od tega 5 let profesionalno. Največ časa posvečam avtomatizaciji in marketingu. Če govorimo o marketingu je to predvsem Facebook in Instagram marketing. Prav tako gradimo spletne strani in prodajne lijake za različne niše, kjer našim strankam pomagamo do večje prepoznavnosti in večje spletne prodaje. Z ekipo pomagamo pri vsem zgoraj naštetih storitvah, torej celoten spletni nastop. Za več me kontaktirajte preko spletnega obrazca.

Odgovori

Prosim vnesite vaš komentar
Prosim vnesite vaše ime tukaj