Po zadnjih statistikah je na svetu več kot 1.94 milijarde aktivnih uporabnikov Facebook-a. Med njimi tudi vaše potencialne stranke, saj jih je po zadnjih podatkih v Sloveniji okrog 900.000. Več o demografiji Slovencev lahko preverite na tej povezavi ‘Demografija Slovencev’.

Ste se že lotili Facebook oglaševanja in ne veste katere oblike oglasov uporabiti glede na trenutno »poplavo« le teh?

Facebook je ena najbolj priljubljenih platform za oglaševanje ravno zaradi svoje širine in možnosti oglaševanja. Facebook pozna vas in vaše potencialne stranke več kot vi oziroma oni same. Ali poznate vse možnosti, ki vam jih nudi?

Facebook ponuja mnogo različnih vrst oglasov, ki jih lahko uporabljate pri vaših kampanjah. Vendar pa vsi niso primerni za vse, saj je raba odvisna od vašega cilja. Facebook-u je v interes, da svojim uporabnikom omogoči čim lažje oglaševanje, zato vas že sam povpraša o namenih vaše kampanje.

Torej, katere tipe oglasov lahko uporabljam pri svojih kampanjah?

  1. Facebook oglasi namenjeni usmerjanju obiskovalcev na spletne strani in pridobivanju kontaktov

Eden izmed najpogostejših namenov rabe Facebook oglaševanja je usmerjanje obiskovalcev na spletne strani in pridobivanje kontaktov, saj koristi kot sredstvo povečanja baze novih uporabnikov in kupcev.

  • Oglas prikazan na Facebook zidu (Newsfeed ads) – to je eden izmed najpogostejših oglasov. Pozornost obiskovalcev pritegne s pomočjo slike ali videa.
  • Oglasi v desnem stolpcu (Right Column ads) – vam omogoča promoviranje vašega spletnega mesta z najpreprostejšim oglasom, ki se prikazuje samo v desnem stolpcu in ni primeren za mobilno verzijo.
Primer postavitve Facebook oglasov na več napravah (oglasi na zidu in desni stolpec)
  1. Facebook oglasi namenjeni promociji izdelkov in povečanju prodaje

  • Oglasi optimizirani za konverzijo (Conversion Ads) – Če izvajate oglaševalsko akcijo s ciljem konverzij spletnih strani (dejanja, izvedena na vašem spletnem mestu ali v vaši aplikaciji), priporočamo, da v večini primerov optimizirate svoje nastavitve oglasov za konverzije. Več o tem boste lahko izvedeli v nadaljnjih prispevkih.
  • Multi-product (Carousel ads) – Oglas, kjer lahko predstavimo več produktov hkrati. Vključimo lahko do 5 slik. Odlično za predstavitev več produktov.
  • Dinamični retargeting (Dynamic product ads (DPA)) – Dinamični produktni oglasi se prilagajajo glede na uporabnike, ki jih želite doseči. S pomočjo re-targetiranja lahko prikazujete izdelke uporabnikom glede na to katere so si nazadnje ogledali na vaši spletni strani, kar predstavlja izredno ciljane oglase, ki dosegajo točno definirano ciljno skupino.
  • Lead oglasi (Lead ads) – S temi oglasi pridobivamo direktne kontaktne podatke od potencialnih strank – uporabniku ni potrebno zapustiti Facebooka, da bi izpolnil kontaktni obrazec.
  • Video oglasi (Video Ads) – Vaš video oglas prinaša vaše sporočilo in cilj tega oglasa je, da pritegne pozornost ter prikaže delovanje oziroma predstavi izdelek.
  1. Facebook oglasi namenjeni pridobivanju sledilcev in spodbujanju k interakciji

  • Oglasi za všečkanje strani (Page like ad) – Ta oglas se najpogosteje uporablja za povečanje sledilcev na vaši Facebook strani. Potencialne sledilce nagovorite s pomočjo privlačne slike.
  • Foto oglas (Page photo post ad) – Dober način, da promovirate slike, ki so rezultat vašega kreativnega dela in neposredno nagovarjajo vaše sledilce.
  • Video oglas (Page video post ad) – Vsak kratek video je lahko močno orodje za pridobivanje potencialnih kupcev. Bodite kreativni.
  • Tekstovni oglas (Page text post ad) – Ta oglas je podoben prejšnjima dvema, razlika je le v tem, da vsebuje le tekst brez slik in videa.
  1. Oglasi namenjeni prenosom namizne ali mobilne aplikacije

  • Oglas za aplikacije (Mobile ali desktop app) – Oglasi se lahko pojavijo v mobilni aplikaciji ali na newsfeed-u, to pa je odvisno glede na vrsto aplikacije, ki jo oglašujete. Tak oglas uporabnika nagovarja k nameščanju aplikacije in jih preusmerijo na AppStore ali Google Play, zato so rezultati takšnega oglaševanja povsem direktno izmerljivi.
  1. Facebook oglasi namenjeni privabljanju obiskovalcev

  • Oglas za dogodek (Event ad) – Promocija dogodkov je najpreprostejša. Osredotočite se lahko zgolj na eno geografsko območje, ki ga želite doseči.
  • Oglas za posebno ponudbo (Offer ad) – Posvečen je privabljanju obiskovalcev s pomočjo ponujanja popustov, nagradnih iger, kuponov ter drugih ugodnosti.

Že veste, kaj boste oglaševali? Z novim znanjem se boste lažje odločili, katere oglase boste uporabili. In ne pozabite, najpomembnejši je cilj oglaševanja.

Se vam je zdel prispevek uporaben? Delite te uporabne informacije s prijatelji.

Prav tako vabljeni v našo javno facebook skupino => Spletni Marketing Slovenija

Tipi in dimenzije Facebook oglasov
DELI
Prejšnji članekFacebook Demografija – Slovenija
Naslednji članekKonverzija določa ali bo vaš spletni nastop obrodil sadove ali ne
Moje ime je Denis. Z internet marketingom in spletnimi storitvami se ukvarjam že 10 let. Od tega 5 let profesionalno. Največ časa posvečam avtomatizaciji in marketingu. Če govorimo o marketingu je to predvsem Facebook in Instagram marketing. Prav tako gradimo spletne strani in prodajne lijake za različne niše, kjer našim strankam pomagamo do večje prepoznavnosti in večje spletne prodaje. Z ekipo pomagamo pri vsem zgoraj naštetih storitvah, torej celoten spletni nastop. Za več me kontaktirajte preko spletnega obrazca.

Odgovori

Prosim vnesite vaš komentar
Prosim vnesite vaše ime tukaj