GRADNJA PROFITABILNEGA CHATBOTA

(in zakaj so chatboti prihodnost marketinga ter 
bolj profitabilni kot email marketing)
VAŠA VPRAŠANJA...

Kako do profitabilnejšega izkupička oglaševanja?

&

Kaj je narobe z email marketingom?
Stopnja odprtosti in kliki na povezave emailov, ki jih pošljete vašim strankam, kajne?

Za vas imam rešitev.

To je messenger marketing oziroma chatboti.

Chatboti so nova oblika email marketinga.

Statistično so chatboti nekaj krat bolj profitabilni kot emaili.

Zakaj?

Če obstaja ena stvar s katero bi se morali podjetniki strinjati so to vsekakor pogovori s strankami.

Če uporabite možnost komunikacije, katero uporabljajo vsak dan potem ste zadeli v pravo tarčo.

Kdaj ste se nazadnje pogovarjali preko Facebook messengerja?

Če ste kot večina, potem pred nekaj urami, minutami...

Dobrodošli v messenger marketingu.

V naslednjih 5-7 letih bo messenger marketing postal največji tržni kanal.


Tam se ljudje družijo, tam se pogovarjajo s svojimi prijatelji in družino.

Tam imajo dnevne pogovore.

Samo poglejte si, kako so aplikacije za sporočanje prehitele socialna omrežja v aktivno mesečnih uporabnikih.
Facebook Messenger marketing
Zgornji graf bi vam moral povedati 
eno pomembno stvar.
Katero?

Da so te aplikacije prevladale in jih je težko spregledati saj so preveč enostavne, da jih ne bi uporabljali.

Ali vas torej čudi zakaj je Facebook Messenger trenutno najbolj zanimiv nov tržni kanal?
Kaj je Facebook Messenger Marketing?

Messenger marketing je novi in vedno bolj priljubljen način komunikacije z novimi in obstoječimi strankami.

Kot marketing kanal se ponaša z daleč najboljšim angažiranjem oziroma "engagementom".

Ne glede na ali je to elektronska pošta, socialni medij, direktna pošta ali karkoli drugega, tukaj vedno zmagajo messenger aplikacije.

To preprosto pomeni, da, ko pošljete sporočilo strankam na Facebook v obliki sporočila bo večina ljudi vaše sporočilo odprlo, prebralo in tudi na to odgovorilo.

Vendar le, če ste sporočilo pravilno sestavili.

Ta sporočila so lahko pogovori v živo med vami in vašo (potencialno) stranko.

Možnost jih je tudi avtomatizirati preko tako imenovanega "chatbota".

Podobno, kot to lahko naredimo z e-mail avtomatizacijo.

Za razliko od elektronske pošte, kjer je večina tamkajšnje komunikacije namenjena delu in reklamam je messenger namenjen bolj osebnim pogovorom, kjer se na sporočila odzovemo hitro in enostavno.

Messenger prav tako omogoča boljšo uporabniško in osebno izkušnjo.
Zakaj je SEDAJ pravi čas? 
1. Cena oglaševanja raste v nebo.

2. Ker še tega skoraj nihče ne uporablja in še ni pravih regulatorjev s strani Facebooka.

3. Dejavnik zaupanja v email pošto upada. In takšen trend je pričakovati tudi naprej.

4. Messenger aplikacije so veliko bolj osebne saj poteka dvosmerna komunikacija "v živo".

5. Avtomatizacija s pomočjo chatbotov.

Tukaj je le pet razlogov zakaj prav sedaj...

In še bi lahko našteval...

Svojo spletno prisotnost moramo graditi na večih kanalih, če želimo imeti in gradimo "long term" posel in znamko.

In če je to nekaj novega ter učinkovitega pol ne želite zamuditi tega vlaka.

Čez leto, dve boste obžalovali, če ne boste SEDAJ investirali v ta komunikacijski kanal.
Kliknite na spodnji gumb in si poglejte 
kako deluje chatbot...

(ne odlašajte in pošljite povpraševanje že danes, saj vsak dan, 
ko ne uporabljate messenger marketinga izgubljate
priložnosti, stranke in denar.)
Denis Jakolič
(več o meni in ekipi si lahko preberete na prvi strani)
 Copyright 2018 - https://www.opti-media.si - vse pravice pridržane
Thanks for subscribing. Share your unique referral link to get points to win prizes..
Loading..