Messenger marketing je novi in vedno bolj priljubljen način komunikacije z novimi in obstoječimi strankami.
Kot marketing kanal se ponaša z daleč najboljšim angažiranjem oziroma "engagementom".
Ne glede na ali je to elektronska pošta, socialni medij, direktna pošta ali karkoli drugega, tukaj vedno zmagajo messenger aplikacije.
To preprosto pomeni, da, ko pošljete sporočilo strankam na Facebook v obliki sporočila bo večina ljudi vaše sporočilo odprlo, prebralo in tudi na to odgovorilo.
Vendar le, če ste sporočilo pravilno sestavili.
Ta sporočila so lahko pogovori v živo med vami in vašo (potencialno) stranko.
Možnost jih je tudi avtomatizirati preko tako imenovanega "chatbota".
Podobno, kot to lahko naredimo z e-mail avtomatizacijo.
Za razliko od elektronske pošte, kjer je večina tamkajšnje komunikacije namenjena delu in reklamam je messenger namenjen bolj osebnim pogovorom, kjer se na sporočila odzovemo hitro in enostavno.
Messenger prav tako omogoča boljšo uporabniško in osebno izkušnjo.>