Denis Jakolič vam predstavlja...

Kako do profitabilne spletne strani in kako z njo 
zaslužiti več kot vaši konkurenti.


TER... ZAKAJ JE VAŠA SPLETNA STRAN

"POKVARJENA"

Spletna stran je na spletu vaš obraz oziroma identiteta, ki jo s ponosom pokažete obiskovalcem spletne strani.

Vendar večina vas pozabi na osnovo...

TO JE - PRODAJNO UČINKOVITO SPLETNO MESTO...

Zamenjati ga ne more nobeno družbeno omrežje...

Če želite na internetu svoje izdelke oziroma storitve prodati...


Morate iskati rešitve na 
ZAČETKU.

KJE? 
    • Tam, kjer vas obiskujejo vaše potencialne in obstoječe stranke...
    • Tam, kjer lahko sprožite prodajni postopek...
    • Kjer lahko vašo potencialno stranko vodite skozi več korakov...
    • Jo pripeljete do končne odločitve - nakupa ali kontaktnih podatkov (e-maila ali telefonske številke). 

    • Zakaj ne le nakupa ampak v večini primerov kontakta?
  •      Ker boste z njo ustvarili zaupanje in razmerje. 
Tako kot v resničnem življenju...
Je tudi tukaj potrebno zgraditi odnos ter zaupanje...
JA, VAŠE SPLETNO MESTO JE "POKVARJENO"

Žalostna resnica je ta, da je večina spletnih mest neučinkovitih oziroma "pokvarjenih".

"Kako to misliš pokvarjeno, Denis"?

Da vam postavim nekaj vprašanj...
  • Ali veste koliko obiskovalcev ste imeli na spletni strani prejšnji teden? 
  • Je vaše spletno mesto prilagojeno za mobilne naprave?
  • Koliko časa se obiskovalci zadržujejo na posamezni spletni strani?
  • Katere so top strani, ki jih vaši obiskovalci najbolj obiskujejo?
  • Imate "lead magnet", kjer vašemu obiskovalcu ponudite vrednost, za njegov
    elektronski naslov?
  • Imate prodajni lijak, po katerem vodite obiskovalca po nakupni poti? 
  • Koliko obiskovalcev je obiskalo točno določeno mesto s točno določenim CILJEM? 
Ciljem? "Kakšnim ciljem, o čem pa govoriš, Denis"?

Če jih imate, ste med 2% spletnih strani, ki imajo to urejeno. Čestitke!

Če teh ciljev nimate, berite dalje.

To pomeni, da vašo spletno stran tretirate kot 
PREDSTAVITVENI LETAK...
                                                                                                   
Namesto kot 
PRODAJNO ORODJE...


Od katerega bi dobili 
konkretne poslovne rezultate.
KAJ JE NAMEN VAŠE SPLETNE STRANI?
  • Spletna stran, ne samo, da je lepa, imeti mora svoj namen.
    To je prodaja oziroma zbiranje povpraševanj in kontaktov.
  • Ali jo boste nadgrajevali? 
  • Kakšne cilje imate v prihodnosti?
  • Kateri so ključni elementi, ki bi jih morali imeti na spletni strani?
  • Kako boste merili rezultate vaše spletne strani? 
DEJSTVO
Vaš končni cilj je prodaja - vašega produkta oziroma storitve.

Spletna analitika vam omogoča, da raziščete, katere sestavine vaše spletne strani v resnici ustvarjajo prihodke in katere ne.
DEFINIRANJE CILJEV
  • Povečanje prodaje izdelkov ali storitev
  • Povečanje povpraševanja
  • Povečanje baze prejemnikov vaših e-novic
  • Povečanje sledilcev na vaših socialnih omrežjih
STE PRIPRAVLJENI NA SPREMEMBO?

KLIKNITE NA SPODNJI GUMB, PREDEN VAS PREHITI KONKURENCA.

 Copyright 2018 - https://www.opti-media.si - vse pravice pridržane
Thanks for subscribing. Share your unique referral link to get points to win prizes..
Loading..